Mi a bartenderek egyik legnagyobb rémálma? Hogy a felszolgált koktélokból a kitöltés pillanata utáni nagyjából 10. percben elillan a szénsav, ezzel pedig oda az ízélmény. Ezt hivatott orvosolni a Schweppes legújabb, kimondottan keveréshez készített termékcsaládja, a Premium Mixer, amelynek bemutatóeseményén megtudhattuk, mi az a Signature Program, és azt, hogy miért tojás formájú a Schweppes termékek palackja.

schweppes

 

Közismert tény, hogy a szénsav a frissítő hatása mellet az ital ízét is jobban kiemeli. Az viszont talán már kevésbé ismert, hogy a szénsav „elpezsgése” komoly gondot tud okozni a koktélkészítők és -fogyasztók számára egyaránt. Ez azt jelenti, hogy a kitöltés utáni néhány percben az italunk szénsavtartalma csökken, ezáltal pedig jelentősen megváltozik a minősége is.

Kivéve, ha Schweppes Premium Mixerrel készítették el, ugyanis a piacon elérhető tonikok közül ebben található a leghosszabban gyöngyöző és legtöbb szénsavbuborék – a márka szerint minden palackban csaknem 20 millió. A szakértők által kifejlesztett soft drink kimondottan koktélok készítéséhez készült úgy, hogy azok minél tovább pezseghessenek, ezzel minél jobban kiemelve az ital ízét – akár 10 perc után is ugyanolyan intenzitással.
A Premium Mixer itthon egy változatos, színes kínálattal lepi meg a bartendereket. Az eredeti tonik mellett rózsabors, gyömbér, illetve hibiszkusz ízesítésekben is megtalálható majd, így minél többféle alkoholtípussal tudnak kiválóan harmonizálni: az eredetit leginkább ginekhez, a rózsaborsosat vodkákhoz, a gyömbért whiskykhez, a hibiszkuszt pedig gyümölcsösebb, virágosabb ízvilágú alkoholokhoz ajánlják.

100%-ban természetes összetevői mellett már a külsejük is exkluzív megjelenést kölcsönöz a Premium Mixereknek, ugyanis a legelső, immáron 300 éves, eredeti Schweppes tojásüveg kinézetét idézik meg, amelyben Jacob Schweppe először árusította a szódavizet. Ez a formavilág egyébként a többi Schweppes termék palackjában is visszaköszön – nem hiába, ugyanis történelmi jelentősége mellett, a tojásformának köszönhetően az ital hosszabb ideig meg tudja őrizni szénsavasságát.

Június 20-án mutatták be a teljes kollekciót a budapesti TEREM-ben, ahol a termék sajátosságai mellett a meghívott bartenderek és üzletvezetők egy új, szakmai kezdeményezéssel is megismerkedhettek.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy hazánkba is megérkezett a Schweppes Signature Program, ami kivételes módon egy olyan nemzetközi kezdeményezés, ami nemcsak egy terméket szeretne népszerűsíteni, hanem egy inspiratív szakmai közösséget is kovácsol a programban résztvevő bártulajdonosok és bartenderek közt” – nyilatkozta Buzder-Lantos Nikoletta, a PepsiCo Magyarország marketingvezetője.

Ennek első állomásaként Massimo Verhaeghe, Schweppes márkanagykövet az esemény hivatalos kezdése előtt egy exkluzív mesterkurzust is tartott a megjelent bartendereknek, ahol a legfrissebb koktélkészítési irányzatok mellett a „perfect serve”, azaz a tökéletes szervírozás titkaiba is beavatta a közönséget. A bemutatón kiemelt vendégként jelen volt Nagy Zoltán is, a Boutiq Bar üzletvezetője, aki itthon a Premium Mixer bevezetőkampány arca is lett. 

A Schweppes Signature Program célja, hogy a megjelent szakmai közönséget arra ösztönözze, merjenek kísérletezni az új termékkel: hozzanak létre minél ötletesebb, extravagánsabb recepteket, melyekből a legjobbak a nemzetközi Signature Cocktail Selectionbe is bekerülhetnek, ezzel globális ismertséget szerezve. Emellett pedig a termékcsaládot legsikeresebben bevezető partner egy 3 napos szakmai úton is részt vehet Ibizán.

schweppes

Sajtóanyag alapján szerkesztette: Farkas Krisztián

Ha tetszett a poszt, akkor csatlakozz a Koktél Bloghoz a Facebookon és az Instagramon!