Valószínűleg sokan nem is tudják, hogy a világ vezető prémium italok készítő és forgalmazó vállalatának Magyarországon van a legnagyobb irodája. Az 1400 munkavállalót foglalkoztató budapesti Diageo iroda idén 15 éves, ebből az alkalomból pedig betekintést nyerhettem a cég #LoveScotch kampányába. A Diageónak könnyű egy ilyen kezdeményezésbe fogni, hiszen elképesztően széles portfólióval rendelkeznek a skót whiskyk terén, amiből a 12 éves Caol Ilát, a 10 éves Taliskert, a The Singletont, a Johnnie Walker Blender's Batch Red Rye Finisht és a Johnnie Walker Blue Labelt mutatta be Gulyás Csaba, a cég nagykövete. A limitált kiadású, rozs whiskys hordóban finiselt Blender's Batchet egy remek Old Fashioned koktélban próbáltam ki, a többi tétel pedig izgalmas ételpárosítással érkezett: a füstös whiskykhez már kipróbáltan kiváló Maldon só és füge a Caol Ila, grissini és sonka a Talisker, grapefruit és karamellizált barna cukor a Singleton, sajt és mazsola pedig a Johnnie Walker Blue Label mellé.

lovescotch scotch whisky diageo johhnie walker talisker the singleton caol ila coco rocha whisk(e)y old fashioned gulyás csaba


A #LoveScotch kampány arca: Coco Rocha