Az Asahi Super Dry-t, Japán első számú, nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő sörét idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A sör kiváló, minőségi alapanyagokból készül, amit semmihez sem hasonlítható, száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” ízvilág tesz felejthetetlen, bármely konyha ételeivel jól párosítható gasztronómiai élménnyé.

 

A sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok - élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják a fogyasztók számára az autentikus „karakuchi” ízélményt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.

 „Japánban a „kaizen” gondolkodásmód alappillére, hogy mindent – legyen szó termékről, gyártásról vagy fejlesztésről - lehet jobbá és jobbá tenni a tökéletes eredmény érdekében, mely az Asahi Super Dry gyártási folyamataira, ízvilágának kifejlesztésére is nagy hatással volt és van” - emelte ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak  marketingigazgatója.

Az Asahi Super Dry széles körű bevezetésének köszönhetően egy igazi prémium sörrel gazdagodik a magyar piac, amit elsősorban a letisztult, frissítő ízvilág kedvelőinek ajánlanak. Emellett a Dreher Sörgyárak fontos küldetésének tekinti a japán sörkultúra megismertetését és népszerűsítését a hazai fogyasztókkal. 

Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja. 

MITŐL EGYEDÜLÁLLÓ AZ ASAHI SUPER DRY?

A különleges karakuchi ízvilágától

A japán karakuchi, azaz ’száraz’ szó jól jellemzi az Asahi Super Dry szofisztikált, kellemes karakterét. A sör vonzerejét többek között az adja, hogy frissítő, tiszta íze minden ételhez tökéletesen passzol. A sört Európában, tradicionális recept alapján készítik, melyet rövid időközönként újra és újra kiküldenek Japánba, ahol a szekértők összehasonlítják az eredeti termék ízével így biztosítják a sör minőségét a fogyasztók számára.

A gondos gyártási folyamattól

Az Asahi Super Dry prémium sör pasztőrözetlen a legfrissebb karakuchi íz elérése érdekében. A gyártása során az új, innovatív technológiáknak köszönhetően az összetevőket a lehető legnagyobb gondossággal kezelik. Az alacsony hőmérsékleten vezetett erjedéssel elért magas végerjedésfoknak köszönhetően nem maradnak a sörben erjeszthető cukrok, így a sör száraz, tiszta lecsengésű ízt kap, mely a hosszú kondicionálás alatt éri el tökéletes formáját.

A válogatott, minőségi összetevőktől

Az Asahi Super Dry-t olyan kiváló minőségű összetevőkből főzik, mint az Asahi élesztő, a komló, az árpa és a rizs. Az Asahi Super Dry-hoz használt malátázott árpát pontosan meghatározott kritériumok alapján, exkluzív gabonaszállítói hálózatból választják ki világszerte. A legmagasabb minőségű komlónak köszönhetően egy elegánsan keserű ízjegy is felfedezhető a sörben.

 A gazdag történelmétől

Az Asahi sörgyárat 1889-ben alapították, 1949-től Asahi Breweries néven volt ismert, az Asahi Super Dry-t pedig 1987-ben dobták piacra. Ezzel megújították a Japánban fellelhető sörök kínálatát egy új, eredetileg a borok világában használatos száraz kategóriát létrehozva, ami teljesen új volt a piacon. Érdekesség, hogy a forradalmian új ízvilág eleinte még a vállalat vezetőségét is megosztotta, ám a bevezetésével jó döntést hoztak: az Asahi Super Dry óriási siker lett, és örökre megváltoztatta nem csak az Asahi Breweries, hanem a világ sörtérképét is. Az Asahi Super Dry továbbra is Japán első számú söre, a kaizen filozófiával átitatott sikertörténete pedig sok fogyasztónak adhat gasztronómiai ihletet.

Az egész japán kultúrát átható kaizen filozófiától

Divatosak mostanában az országspecifikus filozófiák, mint a svéd lagom vagy a dán hygge. Japánnak a kaizen szemléletmódot köszönhetjük, melynek lényege, hogy minden javítható. Ezt az optimista törekvést főleg az üzleti életben érvényesítik, de a társadalmi- és magánélet fejlesztésében is kulcsszerepe van.  Japánban egy többszáz fős csapat teljes mértékben a termékfejlesztésre és a minőség ellenőrzésére koncentrál.

Sajtóanyag alapján szerkesztette: Farkas Krisztián

Ha tetszett a poszt, akkor csatlakozz a Koktél Bloghoz a Facebookon és az Instagramon!